streda 10. apríla 2013

Aj takto vyzerá recyklácia

Každá patchworkárka mi dá za pravdu, že pri našom tvorení vznika veľké množstvo "odpadu".Je mi ho ľúto vyhodiť a tak sa množstvo stále zväčšuje.Nedeľný dážď ma prinútil tráviť čas na internete a tu je výsledok môjho bádania.
Kúsky,ktorých mám veľa


Z kancelárskeho papiera som si pripravila štvorce veľkosti 30 x 30 cm a na papier som prišívala jednotlivé pásy.
Po ušití som prečnievajúce časti rezákom zarovnala.Štvorce sú nádherné,jeden ako druhý.Nakoniec papier odstránime.
Toto je len časť štvorcov.Zajtra pokračujem.S hotovým výtvorom sa pochválim po ukončení .

5 komentárov:

  1. Helenko akekoľvek recyklácie mam veľmi rada :-) ale tato sa ti fakt podarila, bude to krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Marienka,už je skoro hotová.Zajtra ju ukážem.A čo je hlavné zásuvka v komode je prázdna a môžem si tam ukladať iné handričky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne využitie "odpadu". Svieže a veselé.
    Krásny blog Helenka, aj ja sa chystám, ale ešte nenadišiel ten "správny" čas.
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za účasť v mojom blogu.Rada ťa privítam aj inokedy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Enika,iste ten správny čas príde,veď aj ja som sa dlho chystala.

    OdpovedaťOdstrániť